kiwicatala

viernes, julio 1

Primera setmana (mail)

Hola a tots...,

Bé... ara fa una setmana estava casi, casi sobrevolant Nova Caledonia en direcció Auckland, encara no havia arribat. Ho faré d'aquí una hora i mitja. Son les 10.15 del matí. Però bé..., ja és pot dir que fa una setmana que he arribat. : ) La
gent diu que estic "very busy" (molt acupat) i la veritat es que sinó estigués tot el dia plovent m'hauria mogut més per fer "business"... però no em puc queixar.

Ahir vaig pagar dues setmanes per adelantat de la casa. Normas de la propietaria... 160 $NZ per week... que venen a ser uns 80 euros, per setmana. Sembla car però se't passa quan veus on està situada... a 15 caminant del centre de l'Sky Tower... en un barri que hi ha bastant de tot, un barri com de moda... està molt bé. A la casa també hi ha internet "Full time", rentadora i secadora... que es necesita en la tierra de la gran nube blanca... Aotearoa , com li deien els maorís. Està plegat de gent amb lo qual dona una sensació d'alberg juvenil. No es pot fumar a dins de casa... cosa que encara fa que estigui millor i te parking de cotxe per quan tingui la meva furgoneta... : )

Plou bastant..., molt..., i de cop i volta surt un Sol que ho seca tot. S'ha passat tota la setmana amb núvols i pluges... i ahir diumenge ni un cel clar com mai.

Ahir vaig anar amb un francés de casa, a una de les illes que hi ha davant d'Auckland. Rangitoto una illa de 600 anys amb més de 200 espècies de plantes i flors moltes d'elles exòtiques. Els que ja em coneixeu ja sabreu que entre aquestes plantes i jo... es posa entremig una la meva càmara. M'encanta veure plantetes noves i flors rares i ahir va ser un d'aquells dies. Era com passejar per un dels escenaris de Jurassic Park... sense bèsties. Va haver-hi un moment que el camí es fotia per dins d'una coba. Collons... amb els flash de la càmara anàvem obrint camí. Era un tub de lava d'uns 100 metres... fins que anaves a sortir a una altre banda. It was funny. : )

Amb el menjar vaig trampejant... el que no trampeja és el meu estómag que pateix de turbulències degut a la butter (mantega) i als pastissos plens de sucre que porta una de las de la casa que treballa a una Bakery... Arriba cada dia amb el que sobra. Tres caixes plenes..., i clar, tothom hi fot mà. Mentre anava escribint el mail... me he entrat cap a dins dos talls descomunals. Volia engreixar de carn i em sembla que engreixaré de llard, el que no sé és l'origen del llard.

Eiiiiii.... que demà és Sant Pere... a disfrutar del focs els que estigueu a Masnou o a St Peter of the Rivers. I pels de la colla... si quedeu... vull que em dediqueu un plat de sardines, val?! que no us costa res...

I LA MEVA DIRECCIÓ D'AQUÍ NO TÉ CÒDIG POSTAL!!!!
És aquesta... ara sí... Faltava el nom del barri... Grey Lynn
Vinga!!! envieu-me coses perque pugui penjar-les a la paret... La diré
"paret de la melancolía"... : )

36 Scanlan St. - Grey Lynn - Flat 2
Ponsonby
Auckland
New Zealand

Petons per elles... abraçades per ells...

Keep in touch.

1 Comments:

Anonymous Anónimo said...

Exact same morning installment lending products will be a type of payday advances offered for the thirty days span through unexpected situations.

These people don’t call for all the proof
situations’ sudden, nor they might need surety, credit history not other stuff.

You will package a holiday, quite a few valuable brings home or perhaps protect your company expenses – Very same moment installing financial products will assist
you in a occurrences. Today these types of financial products are available online.


Stop by my web page; kredyty chwilówki

11:28 p. m.  

Publicar un comentario

<< Home